perjantai 17. lokakuuta 2008

Suorat sanat

Sanon sinulle suorat sanat: älä sano!
Aivan kuin olisit lihonut. (vastaus) Kiitos. Olenkin syönyt viime aikoina melko hyvin. Tosin tuossa naapuriravintolassa.
Vittu, ajaa Metslerillä. (vastaus) Jep. Se on hyvä rengas. Ostin sen kilpailijaltasi.
Ai sinulleko se hernepyssy tulikin. (vastaus) Olen aina halunnut itselleni Winchesterin. Mutta jostakin muualta.
Lapselliset viikset sulla. (vastaus) Hmm. Olen Taika-Jim. Kukas sinä olet, kun en tunne?
Harmi, kun vain yksi valmistaja tekee näitä extrashorthousuja. (vastaus) Minä olen myös aika pieni, mutta vain ulkomuodoltani.
Pienimunaiset miehet ajavat isolla autolla. (vastaus) Minulla kyllä on vielä rahaa tililläni?
Tuollainen rohjake syö kyllä paljon bensaa. (vastaus) Kaiken on syönyt, minkä olen antanut.
Joko sinulla on tulppa ollut? = Sinä näytät kaikista selvinneen.
Meillä on usein tapana sanoa suorat sanat. Minkähän ihmeen takia? Mieti sitä.

Ei kommentteja: