maanantai 6. huhtikuuta 2009

Haluan valaistua ja oppia käyttämään moottorijarrua

Autossani on automaattivaihde enkä enää osaa ajaa taloudellisesti käsivaihteisella autolla. En osaa moottorijarruttaa. Sillä keinoin olen tuhoamassa maapalloa ja saastuttamassa sen pilalle ylimääräisellä ja turhalla bensankulutuksella. Olen siis suuri tonttu.
Minun on syytä alkaa valaistua. Joskus tulevaisuudessa hankin itselleni hyvin pienen, käsivaihteisen auton ja opettelen moottorijarrutuksen. Kun sen olen oppinut täydellisesti, ajelen hiukseni pois, pukeudun oranssiin kaapuun, opettelen olemaan hengittämättä ainakin viisi minuuttia, työnnän kurkunpäähän asetetun keihään avulla suuria bensasyöppöjä autoja pitkin teitä, heitän volttia ja rauhoitun istumaan lootusasentoon ja pysäytän elintoimintoni kokonaan lopuksi päivää. Minusta tulee munkki. Se on minun tieni: moottorijarrutuksen kautta munkiksi. Ja maailma pelastuu.

Ei kommentteja: