torstai 4. marraskuuta 2010

Onpas neidillä nätti pylly

On luonnollisia ja luonnottomia asioita. Luonnollinen asia on puu ja pensas, luonnoton taas kerniliina keittiönpöydällä. Luonnollinen asia on ihmisen syntymä, luonnoton taas sen raaka teurastaminen. Luonnollinen asia on ihmisen vartalo, luonnotonta sen silpominen. Mutta jossakin kohtaa ihmisen aivoissa ovat nuo luonnolliset ja luonnottomat asiat menneet vallan vinksalleen ja kääntyneet päälaelleen.
Tapaan kadulla viehättävän naisen ja minun tekee mieleni puhutella häntä. Pyydän hänet siis istumaan kanssani mukavaan kahvilaan ja istuudumme kahvikupposten ääreen.
- Kummalta puolen pelaat jääkiekkoa, oikealta vai vasemmalta?
- Mä oon lefti.
- Minä taas raitti.
- Käytätkö rakastellessasi apuvälineitä?
PLAF! ja "Anteeksi, mutta mun pitää nyt kyllä mennä?
Korville tuli siis. Mutta jos olisin kysynyt häneltä, käyttääkö hän mieluummin Stigan olkasuojuksia vai valitseeko Kohon vastaavan paketin, hän tuskin olisi lyönyt minua korville, vaan vastannut käyttävänsä joko Stigaa tai Kohoa tai sitten jotakin aivan muuta.
Minä nyt vaan halusin kysyä, kumpi on luonnottomampaa, rakasteleminen ja sen variaatiot vai jääkiekko.
- Onpas neidillä nätti pylly.
- TÄÄÄÄÄÄÄÄ!
- Sanoin vain, että onpas neidillä nätti hylly.
- Eikös vaan olekin. 9,95 Haaparannan Ikeasta.
Mikähän tätä maailmaa oikein vaivaa?

2 kommenttia:

vipen vaellus kirjoitti...

Totuutta ei siedä kukaan eikä edes totuuteen johdattelevia kysymyksiä. Siksi minua ei oikein kiinnosta enää mikään.

t. V

Harriet Urponen kirjoitti...

Voi sinua senkin Härski. (Kerrankin ihan kirjaimellisesti). Naisten kanssa vain ei kuulu pelata niin suoraan! t: Harriet