tiistai 13. joulukuuta 2011

Ärsyttää

Kyllä minua sitten ärsyttää,
- kun joku tuntematon sanoo huomenta. Kukaan ventovieraille puhu tervejärkinen.
- kun joku ajaa autonsa minun parkkiruutuuni. Tyhjä ruutu mikään vapaa ruutu ole.
- kun joku laittaa sähköpostiin mainoskirjeitä. Minä mitään osta nettipaskaa.
- kun joku kävelee ihan nenän edestä ohi eikä mukamas huomaa väistää. Sokea tonttu ketään osaa väistää.
- kun joku puhuu kännykkään, vaikka hyvin voisi olla hiljaakin. Mitään tärkeää pahassa paikassa ole. Hö.
- kun joku pitää semmoista korvanappia ja höpöttää kuin yksin puhuisi. Luutuutti mukamas. Hirty johtoon!

Kyllä minua sitten ärsyttää, kun kaikki vaan aina minua yrittävät tahallaan ärsyttää. Eikö ne pirut usko, että minulla on oikeus olla maailmankaikkeuden napa, tärkein tyyppi, jota ei saa ärsyttää. Tä? Jos vielä ärsyttävät, soitan Hannu Karpolle. Sole poka mikhän.

Ei kommentteja: